Samu az esőisten

Samu az esőisten

"aranyat" érő információk kútja

avagy ha nem vigyázol beleesel

2014. október 20. - kávédávid

...munkám során nem állt tőlem távol, hogy kutyafuttában bejárjam szíp magyar hazánkat, akár egyetlen röpke nap leforgása alatt. áldott állapotomban is. természetesen. úton útfélen (értsd: plázákban) érdekesebbnél érdekesebb emberekkel hozott össze a Sors, aki kegyes és besegít. így ha nem lettem volna eléggé felkészülve, akkor elém sodort olyan tapasztalt és beszédes egyéneket, hogy szem-száj tátva maradt. tanácsuk a sírig elkísér. engedjétek meg, hogy idézzek (a nevek nem valósak, csupán képzeletem szüleményei):

...terhes vagy? há jáj de jó! meghízol ám! aszt ne gondód, hogy így maradsz. ha má úgy maradtál. aszt nézel csak, ha nem kíván a férjed, férjné vagy úgy ámúgy: igen? najóvan, akkó nem zabi. mer manapság! engem se kívánt a lájos, no mondjuk 4 gyerek után! azéé megógyuk! ...na árányos. nem ke párfüm? - (jolánka, a székesfehérvári plázakisebbségi. boltról boltra jár feketézni. néha besegít eladni, úgy zavarják ki az eladók)

...terhes vagy? jaj de jó lesz neked nórikám majd meglátod! fiú? igen? azt hittem lány. hozzád lány illik. biztos fiú? hm. meg mertem volna esküdni..szerintem elnézték, én mindig megmondom mindenkinek milyen lesz a gyereke. százszázalékosan! hidd el, meglátod, hogy lány lesz, én mondom neked! - ( katika, akinek mindig igaza van. százszázalákosan.)

...terhes vagy? na és nem félsz, hogy kövér leszel? - (zsuzsika, aki rátapintott a lényegre)

...terhes vagy? hú, mikor én voltam terhes, még csak tizennyolc voltam. te mennyi vagy? igen? az már koros kissé. de nem baj, még ilyenkor is lehet szülni. csak vigyázz, hogy mindig légy résen. figyelj szépen mindenre. ne kapkodj, csak nyugodtan, meglátod úgy könnyebb lesz. ügyesen, nem kell aggódni. figyelj, lessél, nézelődjél és úgy lesz a jó. figyelsz? most ne pakolj, figyelj, mert én is így csináltam! jótanács, azt meg kell fogadni. vén róka vagyok én már, tudom a dolgok rendjét. pakolhatsz. - ( editke, akitől csak azt nem tudtuk meg, mire kell figyelni.)

...terhes vagy? de azért még mászol létrára! vagy nekem kell? bár én nem tudok, mert magassarkúban vagyok. akkor most mii leegyeen? - (mucika, akinek ez magas)

...terhes vagy? tudtam! már hónapok óta figyellek, ahogy gömbölyödik a hasad. úgy tudtam! - (vivcike, aki csak azt nem tudta, hogy pár hetes a baba)

...terhes vagy? na és megtartod? nekem aztán még nem kéne kölök! még csak az kéne!  - (gizi a miskolci bombázó)

...terhes vagy? micsoda? már 4 hónapja? és nekem nem mondtad? nekem? azt hittem vagyunk annyira jóban, hogy elmondjunk egymásnak efféle nagy eseményeket. hogy elmeséltem a múltkor is azt a csókot a szilveszteri buliban a petivel!? azt senki nem gondolta volna és mégis! nem baj, nem haragszom, de máskor kétszer is meggondolom mit mesélek el. - (tomi, a meleg eladófiú, aki szerint barátok voltunk. kétszer találkoztunk.)

...terhes vagy? na készülhetsz hogy elhagy a férjed! nehogy aszidd, hogy nem titkolóddzik! te otthon vársz rá, pelenkázol meg minden, ő nem jön és te spekulálsz meg minden. hazajön, számonkéred, hazudik a disznó meg minden! aztán nem kiderül ,hogy meghíztál mi??!! majd meglátod! ütöttem-vágtam ahol csak elértem! majd meglátod meg minden! - (aranka az egri bikavér)

...terhes vagy? szoptassál, amíg csak bírsz! az hülyeség, hogy abba kell hagyni! ne törődj senkivel. az sem baj ha óvodás már vagy iskolába megy. én hat éves koráig szoptattam a krisztiánkát, mégse lett semmi baja. mégis milyen okos lett! - (évike, a büszke debreceni plázamama)

...terhös vagy? akkor aztán már nem kell dolgoznod! de jó neköd, bárcsak én lennék terhös! hiába mondom a pasimnak, hogy nem akarok dolgozni, tele van a seggem ezzel az egésszel! itt remegök éhbérért, a semmiért. isten látja lelkem, eleget güriztem én már!  böcsüld meg kisszivem böcsüld meg ha mondom! nem kell dolgoznod, az itt a lényeg. - (anna, a szegedi 20 éves eladólány)

...terhes vagy? na akkor vége az életednek. a barátnőm is terhes, mindent lehány, folyton szarul van, ájuldozik. rosszabb mint a szülés. állítólag. azt hallom mindenkinek eljön ez a szakasz. hol kicsit, hol nagyon. te nem hánytál? ne mon'má! én ennek utána fogok olvasni, de én nem így tudom. - (juci, a westend esze)

...terhes vagy? és szeded a vitaminokat? itt a gyógyszertár, szaladj el gyorsan, vásároljál be! a vitamin a lényeg! attól lesz a gyereked normális állapotban ha megszületik. én így csináltam és minden rendben volt vele. - (marika, akinek a gyereke normális)

...terhes vagy? csak vitamint ne szedjél, mert olyan kövér lesz a gyereked, hogy nem fogod tudni kinyomni. - (mici, akinek nincs gyereke)

...terhes vagy? hagyd abba a nemi életet. árthat. sose jó kockáztatni, még ha mást is mondanak, nekem elhiheted, mert az én gyerekem ábszolút rendben van. - (gabika, aki megmondta)

...terhes vagy? hú akkor készülj, mert többet nem alszol! kialvatlan leszel, táskák a szemed alatt, idegeskedsz, csapkodsz, folyton fáradt vagy és a végén elválsz. ez elkerülhetetlen. na jó, a válás része nem kell, hogy igaz legyen. ha te megtaláltad az igazit, akkor még ki is bírhatja a kapcsolatotok. majd meglátjátok. de készülj fel, minden megváltozik. majd gondolj rám, ha eszedbe jutok. - (szilvi, akire gondolok)

...terhes vagy? haha, vigyél férfiinget, az lesz csak jó rád. haha - (gergőke, a viccek réme)

...terhes vagy? én is az voltam! jó volt, jaj de jó. de főleg az volt a jó, hogy nem kellett itt rohadni ebben a rohadék boltban, hogy a jó k... ba..a meg! te meddig dolgozol még? - (timi, aki azért csinálta)

...terhes vagy? aaz igen! - (dani, aki érti a lényeget)

viszlát

A bejegyzés trackback címe:

https://esoisten.blog.hu/api/trackback/id/tr866809209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása